#2016-09-22 07:50:49 

pan_korytko

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Zabrze

Wiek: 26

Niedługo będę realizował nieduży w sumie event, jednym z jego elementów jest lokowanie produktów sponsorów. Materiały z tego mają pójść w lokalnej telewizji więc fajnie byłoby jakoś wyeksponować markę. Prosiłbym o radę jak się za ten temat zabrać, może macie swoje doświadczenia?
#2016-09-22 09:17:12 

Peggy_Black

Użytkownik

Posty: 24

Skąd:

Wiek:

Nie uważam się za specjalistkę ale z tego piszesz wynika, że dobrym rozwiązaniem dla Was byłyby ścianki reklamowe. Najlepiej gdyby sponsor sam ją dostarczył ale jeśli nie ma to możesz zamówić jako organizator i na bazie jakiejś grafiki od sponsorów bankowo coś fajnego zrobią.
#2016-09-22 09:34:19 

falkenbach

Użytkownik

Posty: 50

Skąd:

Wiek:

Jest sporo firm które zajmują się przygotowywaniem takiego zaplecza reklamowego pod kątem imprez i nie tylko. Zerknij na przykład tu: http://www.displayexpo.pl/oferta/pozostale-systemy/pozostale-systemy-fotoscianka. Oferta wygląda bardzo spoko i sądzę że coś takiego by Cię urządziło.
#2016-09-22 11:11:35 

purpurowy

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Gdynia

Wiek: 22

Ważne żebyś się nie skupiał tylko na widzach telewizyjnych ale też uczestnicy wydarzenia powinni mieć szansę by się ze sponsorami zapoznać. Pomyśl może o jakichś ulotkach, folderach – ale to faktycznie sami sponsorzy powinni myśleć o tym.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015